L'Ajuntament, amb la col·laboració de l'entitat local Amics de les Arts i Joventuts Musicals, convoca el Premi Ciutat de Terrassa Agustí Bartra de poesia catalana. El premi s'atorgarà a un llibre de poemes inèdits i escrits en català, d'una extensió no inferior a 250 ni superior a 500 versos. Els originals hauran de presentar-se per correu electrònic en un document en format PDF i a l'adreça literatura.aajm@gmail.com. Les dades personals s'han d'adjuntar al cos del correu i l'organització garantirà l'anonimat de la persona participant en el cas que es presenti amb pseudònim. El termini acaba el dia 31 de juliol de 2021.
El veredicte del jurat es farà públic a la Biblioteca Central de Terrassa en el marc d'un acte organitzat per l'Ajuntament -si la pandèmia ho permet- i en una data que es comunicarà a través dels mitjans de comunicació i de les xarxes socials de les biblioteques de Terrassa i d'Amics de les Arts i de manera directa a les persones interessades. El premi consisteix en la publicació del llibre a Pagès Editors.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
09 de març de 2021 a
les 21:05
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Arriba el monòleg de Diego Sánchez: "Els anys 80 van ser una moguda"
-
Cultura i Espectacles
Et conviden a pujar a l'escenari per cantar: "A Terrassa faltava un espai així"
-
Cultura i Espectacles
Els nous zombies ja són aquí: ""Salvar-se un mateix o arriscar-ho tot per salvar la humanitat?"
-
Cultura i Espectacles
Ángel Martín, humorista: ""Hem apagat el motor del cervell"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 9, 10 i 11 d'octubre
-
Cultura i Espectacles
Fora cadires i a ballar swing: "És una nit pensada per cremar calories"