ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
02 de juny de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
01 de juny de 2021 a les
18:41
La cultura popular està paralitzada des que va esclatar la Covid, el març de l’any passat, però hi ha iniciatives per retrobar-se amb les entitats i les seves activitats. Foto-Club Terrassa inaugurarà una exposició aquest dissabte, 5 de juny, que porta per títol “Castellers de Terrassa, 2019”. Porta la firma de Toni Llucià, membre de la colla i de l’entitat i de la Federació Catalana de Fotografia i s’ubicarà a la sala Espai FotoClub del Centre Cultural Terrassa, on l’entitat té la seu.
Segons el seu autor, aquesta mostra fotogràfica vol mostrar l’esforç i la superació d’aquesta colla castellera de Terrassa, durant les actuacions de la temporada 2019, l’última abans d’haver d’aturar-se per la situació sanitària de la Covid. L’entitat vol fer l’obertura a les 17.30 hores de la tarda i ha confirmat l’assistència de les autoritats locals i representants de les entitats implicades i que et donen suport.
La iniciativa vol ser també una oportunitat per retrobar-se, a través de la fotografia, amb aquesta colla que, juntament amb Minyons de Terrassa, formen part del teixit de la cultura popular de la ciutat. Ho farà una setmana després que els Geganters celebressin la Diada Antoni Messeguer amb una plantada de gegants i gegantons a la plaça de la Torre del Palau. Va ser un acte estàtic però una manera de revisitar els gegants nous, els vells i els modernistes, amb l’amfitrió Antoni Messeguer.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer