- Clara derrota de la selecció femenina de waterpolo
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
17 de juny de 2021 a les
07:43
El festival poètic Elixir ha retornat a la ciutat per celebrar la seva vuitena edició. Durant els cinc dies de celebració, del 15 al 20 de juny, s’han organitzat diferents activitats per acostar-nos a la poesia i la poètica. Avui, dijous 17 de juny, n’hi ha quatre de programades.
L’artista visual Ampparito crearà una obra a Sant Pere Nord que mostrarà, a cadascú d’una manera diferent, la intercomunicació de llengües. A partir del projecte “Navegació Poètica Euroregió”, a les 11.30 hores es farà una visita al mural, que ja estarà acabat.
També tindrà lloc una activitat escolar a l’Institut Jaume Cabré anomenada “Taller de RAP amb Versembrant”, en col·laboració amb la Casa de la Música. On mostraran que el RAP, Rhythm and Poetry, és un gènere poètic com qualsevol altre.
A l’Ateneu Candela, a les 13.00 hores, es durà a terme el diàleg amb Navegació Poètica Euroregió sobre la intercomunicació de llengües i el procés d’escriptura creativa que estan fent un grup de joves de diferents zones de l’Euroregió.
Finalment, a les 19.00 hores a la Coral dels Amics, es donaran a conèixer els resultats del projecte europeu de suport i diàleg entre les regions occitana, catalana, francesa i castellana amb una mostra del procés d’escriptura poètica que han realitzat Juana Dolores, Olza Olzeta, Bruno Paternot, Aurélia Lassaque i l’artista visual Ampparito.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill
-
Cultura i Espectacles
Un viatge sensorial per la Seu d’Ègara
-
Cultura i Espectacles
Caye Casas, sobre el seu nou curt: "És políticament incorrecte, com tot el que faig"