Homenatge al flamenc a Terrassa
Cultura i Espectacles
La Setmana Flamenca oferirà activitats del 19 al 24 de novembre i un concert d’Arcángel el 28 de novembre
- Homenatge al flamenc a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
17 de novembre de 2021 a
les 14:36
Actualitzat el
17 de novembre de 2021 a les
17:30
Aquest divendres a les sis de la tarda s’inaugurarà la Setmana Flamenca a Terrassa, amb diverses activitats relacionades amb el gènere musical tradicional que es perllongaran fins el 24 de novembre.
El primer acte és una presentació i xerrada il·lustrada sobre el ball flamenc, que tindrà lloc el 19 de novembre a les sis de la tarda a la Coral dels Amics, al carrer Pantà, 57. Seguidament, dimecres 24 de novembre a les dotze del matí arribarà una sessió de flamenc al carrer, al Mercat de la Independència.
Finalment, la festivitat clausurarà el diumenge 28 de novembre a les sis de la tarda amb el concert del reconegut cantautor dins del món del flamenc Arcángel. El concert, de “Cante y Tacón” tindrà lloc al Teatre Principal i els interessats ja poden comprar les entrades a través de la seva web.
Raúl Ibáñez, conseller d’Arquitectura, Espai Públic i Biodiversitat Urbana de l’Ajuntament va presentar la programació oficial de la Setmana Flamenca, juntament amb la coordinadora de les entitats andaluses a Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Assortiment de ball flamenc i molt més a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Descoberta d'una abadessa i compositora del segle XII a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El Fem Estiu agrupa aquest any 168 propostes culturals a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Livia Gallignani, fotògrafa: "El mòbil permet actuar amb més rapidesa i més discreció"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar amb la Big Mama Montse a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Últim ball a la pista del Centre Cultural El Social de Terrassa