María Pagés balla "Oda al tiempo"
L'espectacle tindrà lloc el dissabte a La FACT
- María Pagés balla "Oda al tiempo"
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2021 a
les 12:39
Actualitzat el
23 de novembre de 2021 a les
21:33
La prestigiosa companyia liderada per María Pagés presenta aquest dissabte "Una oda al tiempo" a La Factoria Cultural de Terrassa (LAFACT). Es tracta d'una coreografia flamenca sobre la contemporaneïtat i sobre el necessari diàleg amb la memòria. La creadora planteja des del flamenc una reflexió ètica i artística sobre el present. Es planteja que està passant en el món actual. Revisa la llum i les inquietants ombres que marquen el nostre temps. La bailaora ha codirigit l'obra amb El Arbi El Harti, i està acompanyada d'un magnífic cos de ball, músics i cantaores. L'espectacle tindrà lloc a les 20 hores de la tarda.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Les dones obreres es fan exposició: "La fàbrica era espai de treball, però també de solidaritat i suport mutu"
-
Cultura i Espectacles
Una festa amb punk i molt més a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gala lírica a Terrassa: "És per gaudir de la riquesa i l'emoció"
-
Cultura i Espectacles
Aquella primera exposició de fa 60 anys a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Anul·lada la reaparició de Código Neurótico a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Xavier González, "el Canyut": "A Madrid demano sempre Estrella Damm"