Nova funció del “Conte de nadal”
La representació es farà aquest dissabte a la Santa Creu
- Un accident a Cerdanyola talla la sortida cap al Parc Tecnològic del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2022 a
les 10:47
La companyia 34 Passes ha recuperat aquestes festes “El conte de Nadal”, basat en l’obra del gran autor Charles Dickens, i oferirà una nova funció aquest dissabte, 8 de gener, a les 19 hores, a la sala Xavi Sallent del centre parroquial de la Santa Creu. El motiu de la nova sessió és perquè van haver de suspendre les representacions dels dies 25 i 26 de desembre a causa d’algun cas positiu de Covid en l’elenc artístic. “El conte de Nadal” és una història clàssica i molt popular. Està ambientada a Londres i té com a protagonista Ebenezer Scrooge, un vell avar que té esclavitzat el seu treballador, un jove pobre i de bon cor. La nit de Nadal, el comerciant rep la visita de tres fantasmes: el del passat (la infància), el del present (visita la casa del seu treballador, on regnen l’amor i la pau) i el del futur (on apareix el seu enterrament sense ningú més). Espantat per les visions, el vell comerciant decideix canviar i ajudar tothom.
La companyia escenifica el conte amb direcció d’Aïda Martínez i amb un repartiment artístic liderat des de fa temps per Joan Martínez, en el paper d’Scrooge. Al seu costat, un elenc amb més de 40 actors i actrius, la majoria dels quals són fidels a l’obra que se suma a les propostes culturals d’aquests dies.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Sònia Guillén, escriptora de Terrassa: "Tots acceptem que ens falta molt per saber"
-
Cultura i Espectacles
Art de l'àpat a Terrassa: "És espai de trobada, però també de malestar"
-
Cultura i Espectacles
La fugida de Brito i Picatoste, a Terrassa: "Una cacera policial de 33 dies"
-
Cultura i Espectacles
Alquímia de Joan Ponç a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Arquillué revisita Hamlet: "Viure o no viure, aquesta és la qüestió"
-
Cultura i Espectacles
TVE grava un programa educatiu a Terrassa