Abba The New Experience torna a LaFACT amb nous vestuaris i coreografies
La banda tribut a Abba actuarà per segona vegada aquest diumenge 26 de març i ja té el cartell d’entrades exhaurides des de fa un mes i mig
- Abba The New Experience torna a LaFACT amb nous vestuaris i coreografies
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2023 a les 10:51
Després de l’èxit en la primera actuació el març passat, la banda Tribut Abba, The New Experiene torna de nou amb la seva interpretació fidel al grup suec. Les cançons del quartet de música pop són presents en moltes generacions i la seva fama segueix vigent gràcies a bandes com aquesta. Un nivell musical i escènic que contribueix a difondre l’èxit d’ABBA a partir de la seva victòria al festival d’Eurovisió del 1974.
Des de fa sis anys, Abba The New Experience ha actuat a esdeveniments com el Festival de Pedralbes de Barcelona i el Festival Internacional de Cambrils i a altres espais com el Palau de la Música de Barcelona, l'Estadi Olímpic de Barcelona, el Teatre Victòria de Barcelona, l'Auditori de Girona, el Teatre Kursaal de Manresa i l’Auditori de Granollers.
El proper 21 d’abril LaFACT Cultural portarà també un altre tribut dedicat en aquest cas a Dire Straits. Un espectacle de gairebé dues hores on es podran sentir els grans clàssics de la formació anglesa com Sultans Of Swing i Romeo And Juliet i altres cançons com Lady Writer.
Dia i hora: 26 de març, a les 18 hores
Entrades exhaurides
Durada: 135 min
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Adele canta a Terrassa de la mà de Geni Ferreiro
-
Cultura i Espectacles
Exposició doble sobre llibres LGTBIQ+ a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Aquest és el cartell del Festival Jazz Terrassa que heu triat
-
Cultura i Espectacles
Els membres de Pink Floyd es "retroben" a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
OT 2025 Gala 9: Guillo Rist, entre l'espasa i la paret
-
Cultura i Espectacles
Carles Martínez, actor de Terrassa, guanya el premi Butaca de teatre