Dolces aquarel·les de Victòria Gudiol
Nova exposició al bar restaurant Cal Felip

- Dolces aquarel·les de Victòria Gudiol
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2023 a les 19:25
El bar restaurant Cal Felip (carrer de Sant Pau, 15) presenta la nova exposició d’aquarel·les, de l’artista Victòria Gudiol.
Es podrà visitar són del 16 d’octubre a l'1 de desembre.
Són dibuixos que han il·lustrat els seus llibres “Pastisseria tradicional per fer a casa” (de 2021) i “Dolç i salat” (de 2023), editats per Viena Edicions i Ediciones Invisibles.
Són dos llibres recopilatoris de saboroses preparacions dolces i salades, tant tradicionals com actuals, pensades especialment per poder-les fer a casa. Unes obres de consulta pràctiques i molt visuals.
Es pot trobar més trobar més aquarel·les i receptes de pastisseria de l’autora al seu compte a Instagram, @pipa_and_roma.
https://www.diarideterrassa.com/cultura-ocio/2023/08/23/brodant-entre-veines-i-a-la-fresca/
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Vols anar de públic a Operación Triunfo 2025?
-
Cultura i Espectacles Prime Video estrena el darrer film de Lasse Hallström, rodat a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla