Litus grava un single amb Sopa de Cabra
Cultura i Espectacles
Es diu “El Primer Passeig” i el cantant terrassenc li dedica a la ciutat de Girona
- Litus grava un single amb Sopa de Cabra
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’octubre de 2023 a
les 21:06
Litus fa doble aquesta setmana. Si abans-d’ahir es coneixia que estrenarà el seu propi programa a Movistar +, ara es fa públic que ha gravat un single amb la mítica banda gironina Sopa de Cabra.
Es diu “El Primer Passeig” i el cantant terrassenc li dedica a la ciutat de Girona. Estarà disponible a les plataformes digitals a partir del proper dimarts, 31 d’octubre.
Gravat i inspirat en Girona, la col·laboració manté l’essència i l’estil del conjunt català de Sopa de Cabra, mesclat amb les melodies pop-rock de Litus. El terrassenc sempre recorda la nit en què va conèixer Josep Thió a Girona.
No es van fer inseparables, però s’entenien a la perfecció. És això el que els va portar a compondre una (i diverses cançons) junts, fins que va sortir aquesta nova col·laboració.
https://www.youtube.com/watch?v=HLTiz4_5A8k
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El mag Shado t’ho pot robar gairebé tot: "“És una experiència immersiva"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar que és un oasi de swing versàtil a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Exposició col·lectiva a Terrassa: "Singular i plural alhora"
-
Cultura i Espectacles
Romeu i Julieta obren la festa ballant a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
La mutació surrealista de Clark Gable a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Músics moderns amb fonament de tradició a Terrassa