

- Seleccionen tres projectes del Healthcare Vallès de la Cecot per participar al 4YFN
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2023 a les 14:30
Actualitzat el 15 de desembre de 2023 a les 16:24
La cartellera dels teatres municipals terrassencs de 2024 no estarà mancada dels grans noms de l'escena catalana contemporània. Vicenta Ndongo serà la primera en actuar (18 de febrer), en una “La plaça del diamant” molt coral.
El 25 de febrer arribarà Emma Vilarasau amb “Laly Simon”, una dramatúrgia escrita ad hoc precisament del terrassenc Sergi Belbel.
A l’abril arribarà Jordi Vidal (que hem vist a “Bojos per Molière”, de TV3), amb un “Guillermotta” que transformarà el Teatre Alegria en un cabaret (sense grades).
Ja a la tardor, Ramon Madaula porta a Terrassa la comèdia “Conqueridors”, en clau satírica sobre el món de la faràndula (11 de novembre).
Poc més tard, els egarencs Pere Arquillué i Carles Martínez porten a terrassa “L’adversari” (30 de novembre).
[caption id="attachment_522378" align="aligncenter" width="700"]
L'actriu Emma Vilarasau[/caption]

Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles L'ànima de Lola Flores a Terrassa
-
Cultura i Espectacles La nova experiència d'ABBA torna a Terrassa
-
Cultura i Espectacles OT 2025 Gala 3: Guillo Rist demostra la seva versatilitat i la Salma s’acomiada per la porta gran
-
Cultura i Espectacles Una visita musical a Escòcia des de Terrassa
-
Cultura i Espectacles El TNT arriba al 90% d'ocupació als espectacles de sala
-
Cultura i Espectacles L'ull postmodern que llegeix i debat a Terrassa