Fent camí, càmera en mà
La seu terrassenca de la Delegació del Vallès del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya acull una mostra fotogràfica firmada per Eduard Aragonès
- Fent camí, càmera en mà
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’abril de 2024 a les 20:17
“La gent camina per diferents motius, per anar a la feina, per acudir a una cita, per allunyar-se d’alguna cosa, o només per plaer. Pots simplement caminar o anar en bicicleta, però en qualsevol cas estàs fent camí”. Així es presenta l’exposició fotogràfica que acull fins al 31 de maig la Delegació del Vallès del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) a la seva seu al Vapor Universitari de Terrassa.
Es tracta d’una mostra de l’anomenada fotografia de carrer, però no exempta d’un cert treball estètic, on s’han emprat diversitat de tècniques. Està firmada per Eduard Aragonès i ofereix un recull d’un ampli arxiu de fotografies fetes amb el pas dels anys, amb un comú denominador, persones “Fent camí”, com es titula l’exposició. Hi podem trobar tant un individu normal que va a la seva feina però passant per un entorn especial, com una persona peculiar en un àmbit que no crida l’atenció per cap motiu.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Tastets de Rilke a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Quilo Martínez, poeta: "Vam albirar la primavera però ens la van tallar de soca-rel"
-
Cultura i Espectacles
De les dives al blues passant per una big band a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Cent butaques per a la bona confitura teatral a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Una biblioteca de Terrassa amb llibres a dins i llibres a fora
-
Cultura i Espectacles
El blues no sobra cap dia a Terrassa