- Ara sí cal que soni a la fresca!
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2024 a
les 18:52
El Teatre Principal també serà escenari d’una gala experimental. I és que el dia 29 de novembre s’organitza el dispositiu “La tria”, mitjançant el qual el públic assistent actuarà com a direcció artística de la programació teatral terrassenca. I triarà dues peces, les quals s’exhibiran el següent semestre (gener a juny de 2025).
Dividits en tres sales, el públic farà el visionament de diversos tràilers, participa en una sèrie de debats i, finalment, triarà dos espectacles. “La tria”, però, és també un espectacle en si mateix.
I és que Roger Bernat (en el seu moment “enfant terrible” a l’escena catalana), ha estat durant sis mesos espectador de diverses direccions artístiques participades de la xarxa Risonanze. I des d’aquesta experiència, proposa un vespre participatiu al Teatre Principal.
“Per nosaltres és una experiència de governança participativa pionera”, assegura la regidora Rosa Boladeras. “Perquè posa en qüestió com han programat històricament els teatres catalans”, afegeix Boladeras. “Perquè hi ha taps generacionals, factors de poder i una estructura jeràrquica”.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer