En marxa la llista per a la Fira del Dibuix
La Fira del Dibuix té lloc el primer diumenge d’octubre
- Les obres del pavelló de Can Jofresa, gairebé enllestides
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
20 d’agost de 2024 a
les 15:35
Ja s’ha acabat el termini d’inscripcions a la Fira del Dibuix, per a socis i sòcies d’Amics de les Arts. Igualment, des de l’entitat apunten que ara serà el torn de les persones que no són sòcies, en un torn que s’obrirà el 3 de setembre de 2024 i s’allargarà fins al dia 12.
El preu per a socis s’ha situat enguany en els 30 euros, mentre que els no socis sufraguen la seva participació amb 60 euros.
La Fira del Dibuix de Terrassa va néixer el 1978 amb un doble objectiu: popularitzar les arts plàstiques, tot apropant-les a la ciutadania, i contribuir a divulgar la tècnica del dibuix, poc freqüent a les sales d’exposicions.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer