Sergi Belbel recupera ara "Angle Mort" a la sala Versus
Les funcions arrenquen aquest dimecres, 21 d'agost, a la Sala Versus Glòries

- Sergi Belbel recupera ara "Angle Mort" a la sala Versus
Publicat el 20 d’agost de 2024 a les 17:27
El dramaturg i director terrassenc Sergi Belbel recupera ara "Angle mort”, que va estrenar l'any 2021. De fet, les funcions arrenquen aquest dimecres, 21 d'agost, a la Sala Versus Glòries.
Hi haurà funcions fins el 22 de setembre (de dimecres a dissabte a les 20.30 hores i els diumenges amb funció a les 18 hores).
L'obra és una comèdia que parla sobre els acomiadaments empresarials i que està escrita juntament amb Roc Esquius i dirigida per Lluís Elías. La interpretació està a càrrec de Berta Bahr, Ramon Godino, Alberto Lozano i Rafaela Rivas. El tàndem Belbel-Esquis proposa un joc dramatúrgic que parla dels temps terribles que estem vivim i fins on estem disposats a arribar per no perdre la feina.
L'obra va ser guanyadora del Premi a Millor Espectacle de Proximitat a la IV edició dels Premis de Teatre Barcelona d'aquell any.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles El nou director del MNACTEC: "Un museu no s'acaba mai, va acompanyat de la vida"
-
Cultura i Espectacles Terrassa acull una marató d'anime al Cinema Catalunya
-
Cultura i Espectacles El Corralito: deu anys de "resistència cultural" a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Quimi Portet s'abona a Terrassa
-
Cultura i Espectacles David Chaler, un artista que dibuixa Terrassa
-
Cultura i Espectacles Pau Estrem dirigirà el CataLANDanse de Terrassa