Quan les girafes s’hi passegin
Comença la nova edició del Festival Didó, de teatre, titelles i música en directe. Sis espectacles gratuïts de carrer i tres al Teatre Alegria composen la programació de dijous, divendres i dissabte

- Sergi Tienda: "Volíem que nasqués el 2025, per facilitat a nivell escolar"
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de gener de 2025 a les 18:24
Quan les girafes passegin per Terrassa, sabreu que ha començat el Festival Didó. Ep! Però no pas per la plaça homònima! I és que tant el festival com la plaça prenen el seu nom d’Ezequiel Vigués “Didó” (Terrassa, 1880-Barcelona, 1960), un dels titellaires catalans més coneguts del segon terç del segle xx.
Fill d’uns taverners terrassencs, va quedar orfe de mare quan encara no tenia un any i amb el seu pare es va traslladar a viure a casa d’un oncle, on el cria una dida, Manela (que explicara el nom artístic que triaria més endavant).
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles La Fira del Dibuix de Terrassa canvia d'escenari
-
Cultura i Espectacles El millor jazz danès arriba a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Infants amb noves tendències artístiques a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Paco Candela a Terrassa: ja no hi ha entrades
-
Cultura i Espectacles Un Cicle Gaudí de cinema més accessible a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Un Raval ple de llibres en català