Terrassa torna a la glosa per quarta vegada

La plaça del Vapor Ventalló acollirà la Mostra de Glosa aquest dissabte

Publicat el 02 d’octubre de 2025 a les 12:11

No es tracta sols d’improvisar, però aquest és l’element fonamental d’un art, el de la glosa, que també depèn molt de l’agilitat i la rapidesa en la reacció. Tot va unit en aquest àmbit únic de la cultura popular. Aquest dissabte vinent se celebrarà la quarta Mostra de Glosa de Terrassa i els seus organitzadors, la gent de La Xemeneia, esperen omplir de nou la plaça del Vapor Ventalló.

L’acte començarà a les 18 hores i enguany comptarà amb la participació de la Margarida Joanmiquel “Meg”, l’Esther Santos, l’Alícia Olivares i en Miquel Servera “Boireta”, considerats notables figures en aquest terreny de la improvisació de versos rimats sobre determinades melodies. L’acompanyament musical anirà a càrrec de Marçal Ramon a l’acordió, Joan Tomàs al contrabaix i Olga Prat Plans & Alberts com a ponicana.

L’espectacle, que durarà unes dues hores, és definit per La Xemeneia com “efímer, màgic i irrepetible”.

Seran 120 minuts d’enginy amb el qual els participants respondran als reptes plantejats en el moment. L’acte comptarà amb una intèrpret de la llengua de signes catalana.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google