
- “Al final, el futbol sempre et dona més pitjors moments que bons”
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 17 de setembre de 2021 a les 16:08
Vicenç Villatoro, escriptor, periodista i polític terrassenc, amb motiu de la primera edició de Llibrestiu, firmarà demà els seus llibres “La casa dels avis” i “Entre el dolor i l’esperança”, a les 20 hores, a l’Abacus de Terrassa, situada al carrer de la Font Vella.
Llibrestiu, que ha estat impulsada per la Cambra del Llibre de Catalunya, és la primera festa estiuenca del llibre i se celebrarà aquest dijous al capvespre a més d’un centenar de llibreries de 40 ciutats del territori català.
La Cambra vol desestacionalitzar els esdeveniments relacionats amb el món del llibre amb activitats potents i dinamitzar el foment lector estrenyent els vincles entre els lectors i les seves llibreries i dirigint-se a tota classe de públic amb activitats variades. Per tant, vol que sigui una festa que porti els lectors a les llibreries de proximitat.
Aquesta primera edició compta amb la participació de llibreries de tota mida i índole, ja siguin generalistes, especialitzades, juvenils o infantils, i s’han organitzat diferents contacontes, presentacions de llibres, firmes d’autors, còctels poètics, tallers i programes de ràdio a la llibreria, entre d’altres.
Les diferents activitats que hi ha arreu de Catalunya es poden consultar a llibrestiu.gremidellibreters.cat, on apareix una llista de les llibreries participants, les ubicacions de les parades i les activitats que s’han organitzat. A la comarca també se celebrarà el Llibrestiu a Rubí, on participarà la llibreria Racó del Llibre; Sant Cugat, amb Abacus, i Castellbisbal, amb la llibreria la Barretina llibres.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles “Els Amics de les Arts es diu així per l’entitat”
-
Cultura i Espectacles Europa premia un fotògraf de la natura de Terrassa
-
Cultura i Espectacles Aquest és el jazz que vindrà a Terrassa a l'octubre
-
Cultura i Espectacles José Cabezas, poeta de Terrassa: "Tenim la música i la poesia per arribar on la raó no arriba"
-
Cultura i Espectacles El MNACTEC publica una obra sobre la relació d'Eiffel amb Catalunya
-
Cultura i Espectacles Encara esteu a temps de presentar relats al concurs Soler i Palet de Terrassa