La novel·la negra "Al despertar" es presenta a la Llibreria Cinta de Terrassa
Cultura i Espectacles
La presentació de la novel·la del cineasta Carlos Dueñas es farà aquest dimecres 12 de gener a les 18:30 hores
- El CN Terrassa-Tenerife Echeyde de Copa es jugarà el 4 de febrer a les 15.30 hores
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
12 de gener de 2022 a
les 11:28
Actualitzat el
12 de gener de 2022 a les
14:12
La Llibreria Cinta, al Carrer de la Palla, 6, acollirà la tarda d'aquest dimecres 12 de gener la presentació de "Al despertar", la primera novel·la negra del reconegut cineasta terrassenc Carlos Dueñas. L'obra ha partit d'un guió cinematogràfic, que s'ha convertit en història novel·lada, fet innovador i que debuta Dueñas com a autor literari.
La presentació tindrà lloc a les 18:30 hores, amb presència del propi autor. La novel·la ja és a la venda.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
"Viernes 13", "Los pájaros" o "La noche de los muertos vivientes"?
-
Cultura i Espectacles
L'Antic Poble de Sant Pere es converteix en un gran circ
-
Cultura i Espectacles
Rodatde de "Cucharita" a Terrassa amb Pere Arquillué: " "La història explica 24 hores en la vida de dues senyores grans"
-
Cultura i Espectacles
Ja és oficial: l'ESCAC de Terrassa guanya el premi de Hollywood al talent emergent
-
Cultura i Espectacles
Simbiosi de comerç i havaneres a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gran concert solidari per Gaza a Terrassa