Malabaristes del blues a Terrassa
Cultura i Espectacles
El Jazz Club d’El Cafè de l’Aula acull el trio Johnny “Big Stone” & the Blues Workers, amb un repertori variat
- Doble sessió d’homenatge al públic
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’ONCE reconeix l’Ajuntament de Terrassa pels seus anys de compromís amb l’accessibilitat Arnau Fort
Publicat el
22 d’octubre de 2022 a
les 10:08
Actualitzat el
21 d’octubre de 2022 a les
20:15
Una combinació de cançons de “west coast”, “jump blues” o blues tradicional protagonitzarà el concert previst aquesta nit al Jazz Club d’El Cafè de l’Aula. El trio Johnny “Big Stone” & the Blues Workers oferirà aquest dissabte a partir de les 22 hores un repertori molt variat, que consagra aquesta formació com un grup de malabaristes del blues. La formació la componen Johnny “Big Stone”, guitarra i veu, Little Jordi, contrabaix i harmònica i Reginald Vilardell, bateria.
Després de més de vint anys de trajectòria, aquest trio continua innovant. Va gravar el seu primer treball l’any 2013, i el van titular “Jumpin & Dodgin”. Era un àlbum amb onze temes de composició pròpia. Dos anys més tard, a 2015 van presentar “Move On”, un disc amb tretze cançons de les quals nou eren de confecció pròpia i en el qual van comptar amb la col·laboració de Victor Portes al piano, Dani Pérez als saxos i Sweet Marta en els cors. En aquest treball van fer aportacions del so clàssic, a l’estil de figures com Johnny Guitar Watson, Guitar Slim, T-Bone Walker o Big Bill Broonzy.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
La nena que arriba a la Lluna: "És un àlbum tendre i delicat amb tocs d'humor deliciosos"
-
Cultura i Espectacles
Medalla d'Honor de Terrassa a títol pòstum per al músic Joan Casals
-
Cultura i Espectacles
El Museu Tèxtil difondrà treballs de recerca de joves investigadores
-
Cultura i Espectacles
Jordi Paüls fora de la Sala Paüls: "És com un passeig per la tardor de la vida"
-
Cultura i Espectacles
El triomf doble de la "Giselle" més inclusiva a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Andrea Ros encarna la millor karateka de la història a la gran pantalla: "És un relat de perseverança, amor i superació"