Mos Maiorum estrena “Solar” al local de Tub d'Assaig
La companyia terrassenca representa l’obra La Gradeta de Tub d’Assaig, el diumenge 29 de setembre

- Mos Maiorum estrena “Solar” al local de Tub d'Assaig
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2024 a les 19:08
Anunci sorpresa en l’escena teatral terrassenca: La companyia Mos Maiorum representarà el seu nou espectacle, “Solar”, per primera vegada a Terrassa. Alba Valldaura, Martina Tresserra i Ireneu Tranis són els performers.
Serà el pròxim diumenge 29 de setembre a La Gradeta, l’espai escènic de l’entitat de Tub d’Assaig al carrer Sant Lepold, a les 18.30 hores.
Es tracta d’una sessió única, en la que es representarà el conflicte de la crisi energètica a escena. “Què cantaran els treballadors del camp quan el camp sigui una central elèctrica?”, reflexionen a l’obra.
La narrativa està situada a Sant Martí de Tous, un petit poble de 1000 habitants, on hi ha un projecte per construir 168 ha de plaques fotovoltaiques en sòl agrari. “Són centrals elèctriques de magnituds enormes canviaran per sempre la vida al poble; així com miralls negres cablejats substitueixen espigues de blat”, expliquen des de la companyia.
La dramatúrgia està basada en multitud de testimonis reals, que parlen sobre la crisi energètica i el model d’implementació de les energies renovables. L’obra ja es va estrenar al Teatre Maldà.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles "Twelve points go to"
-
Cultura i Espectacles Bach-Esteve, l’escultor de records d'infantesa
-
Cultura i Espectacles Quan el dol no dol (només) per la mort
-
Cultura i Espectacles Tan joves que és insultant!
-
Cultura i Espectacles Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 17 i 18 de maig
-
Cultura i Espectacles L’Ateneu que es va idear entre xurros a Ca n’Anglada