- L’Ajuntament d’Ullastrell incrementarà un 2,6% l’IBI el pròxim any
ARA A PORTADA
-
L’Ajuntament habilita un tram de la ronda de Ponent com a pàrquing provisional per la crisi de l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
-
El ple ratifica les sancions de 600 i 1.200 euros als regidors de Vox per la samarreta contra l'alcalde Pilar Màrquez
-
VÍDEO | Una cabra "assalta" un supermercat de Matadepera: "S'està pixant i cagant al passadís!" Joan Muñoz
-
Consens unànime al ple per desencallar el Pla Director d’Equipaments per als propers 10 anys Pilar Màrquez
Publicat el
24 d’octubre de 2024 a
les 19:12
Actualitzat el
24 d’octubre de 2024 a les
19:20
En aquest segon Divendres Faves Tendres ens presentarà el seu segon àlbum, “Mientras vivas brilla”, en el qual aprofundeix en el seu llenguatge personal, inspirada per la mort de la seva última àvia.
Serà avui divendres, al Teatre Principal (en el format reduït de l’escenari), a partir de les 19 hores.
Ho fa amb un estil musical a mig camí entre Nick Drake, Silvio Rodríguez, Adrianne Lenker, Violeta Parra i Nils Frahm.
Enganxada a una guitarra des de nena, Amaia Miranda hi estableix un vincle profund que l’atrapa i atrapa a qui l’escolta; des d’aquí crea i canta les cançons de lletres senzilles que traslladen al públic a un univers de calma, bellesa i sensibilitat.
La seva inquietud per músiques diferents i la seva contínua recerca, l’ha dut a trobar el seu propi so ple de cruesa, silenci i fusta.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Ja hi ha dades del Festival Jazz Terrassa: 36.600 assistents
-
Cultura i Espectacles
Mag Lari: "És tot el que passa a la vida, tot allò que ens sorprèn o no té explicació lògica, però ens fa feliços"
-
Cultura i Espectacles
El Tour de França ja té cançó oficial i és de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Adeu al Festival Jazz Terrassa amb una pedrera inesgotable
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 27, 28 i 29 de març
-
Cultura i Espectacles
Mor als 96 anys l'editora Maria del Carme Dalmau