El CN Terrassa juga avui, a la una del migdia, contra el Real Canoe en partit corresponent a la setena jornada de la Divisió d'Honor que va ser ajornat pel compromís europeu dels egarencs de dissabte passat contra el Mladost Zagreb. El conjunt de Dídac Cobacho, tercer amb 13 punts, encara un matx assequible sobre el paper, atès que els madrilenys són novens amb només tres punts.
Ricard Alarcón serà baixa en aquest partit degut a unes molèsties a l'espatlla esquerra. Fran Sánchez, per la seva banda, és dubte ja que té febre i problemes intestinals. "En aquests partits és on hem de notar els beneficis de disputar la Champions", diu l'entrenador del CN Terrassa, Dídac Cobacho. "Com dic sempre, jugar a Europa, amb els millors, és una gran experiència, però el nostre objectiu principal és la Lliga".
Els beneficis europeus
L'entrenador entén que la càrrega de partits d'enguany comporta més beneficis que desavantatges. "És cert que hi ha una despesa física que pot provocar petites lesions, però competir de forma contínua t'aporta molt de ritme. De fet, quan no juguem competició europea, és força habitual que ens busquem partits d'entrenament entre setmana per mantenir la tensió".
Cobacho diu que caldrà "concentració defensiva i efectivitat en atac" contra un rival "lluitador, que surt a mossegar i que no té res a perdre". El tècnic local recorda que el Canoe ha perdut de forma ajustada contra el Mataró i el Mediterrani, "resultats que han de servir de toc d'alerta per no deixar-nos anar en cap cas".
El Real Canoe, que dirigeix Mario García, ha perdut aquesta temporada el seu jugador franquícia, Víctor Gutiérrez, ara al CN Terrassa. "Era la seva referència, és cert, però ningú no és imprescindible i els equips sempre es van reconstruint". D'entre el planter, Cobacho subratlla l'aportació ofensiva d'Álvaro García i Víctor Camarena, la tasca a la defensa de boia de Rafael Fernández i la la capacitat de lideratge de Marcos Lorrio.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies" Joan Muñoz
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
Max Marcet: “És igual qui marqui els gols”
-
Esports
Berta Abellan, flamant doble campiona del món: “Tenir una àrea d’entrenament a casa meva seria espectacular”
-
Esports
Xavi s'estrena dijous contra Alemanya
-
Esports
L'Handbol Ègara s'estrena a la lliga perdent a Barcelona
-
Esports
Vaga dels monitors de fitness del CN Terrassa
-
Esports
Comença l’era de Xavi als Països Baixos