Terrassa dona suport a un Joan Soteras guanyador
A la delegació egarenca ha sumat dos vots més que Juanjo Isern

- Terrassa dona suport a un Joan Soteras guanyador
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2022 a les 21:02
El sabadellenc Joan Soteras continuarà quatre anys més al capdavant de la Federació Catalana de Futbol, després de proclamar-se guanyador en les eleccions que han tingut lloc aquest diumenge. Soteras compta en el seu equip directiu amb els terrassencs Jacobo Doménech i Albert Montull, que presumiblement ocuparan càrrecs a la futura junta directiva. El primer ha estat el delegat de la Federació al Vallès Occidental Terrassa i el segon a Sabadell.
A la delegació de Terrassa han votat un total de 43 clubs i Soteras ha estat el candidat amb més suports. Ha sumat 21 adhesions per 19 de Juanjo Isern, que també portava l'egarenc Xavi Urbano al seu equip de candidatura. Àlex Talavera ha sumat 3 vots a Terrassa i Pep Palacios cap.
Joan Soteras s'ha proclamat guanyador de les eleccions amb 396 vots per 370 de Talavera, 238 d'Isern i 23 de Palacios. La votació de Terrassa, per tant, es pot entendre com a una de les claus en la victòria de Soteras, ja que la delegació egarenca ha estat en la que menys vots ha sumat el seu principal rival, Àlex Talavera. En canvi, Juanjo Isern, tercer a la votació, ha obtingut un dels seus millors resultats entre els clubs egarencs.
Notícies recomenades
-
Esports Victòria del CN Terrassa femení a la piscina del Real Canoe
-
Esports El CN Terrassa es desfà del Tenerife Echeyde per 20 a 14
-
Esports Excessiva derrota del Terrassa FC enfront de l'Espanyol "B"
-
Esports Golejada de l'Atlètic al Sardinero i empat del CD Terrassa amb el Barça
-
Esports L'Egara referma el seu lideratge i l'Atlètic no falla a Castelldefels
-
Esports L'estratègia castiga al San Cristóbal a Cornellà