Joan Herrera no optarà a les eleccions
Els comicis del 23 de novembre enfrontaran l'exvicepresidenta Sensi Maillo i els expresidents Jordi Martíon i Jesús Cortés
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Taigua invertirà cinc milions anuals fins al 2029 i construirà un nou gran dipòsit a la zona nord Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
23 d’octubre de 2024 a
les 16:19
El president en funcions del CN Terrassa Joan Herrera, que es va veure obligat a deixar el càrrec el passat 13 de setembre davant la dimissió en bloc de la pràctica totalitat de la seva junta, ha anunciat oficialment aquest dimecres que no es presentarà a les eleccions a la presidència del club, que se celebraran el dissabte dia 23 de novembre.
Herrera, que ha complert poc més de tres anys dels sis que tenia de mandat, ha explicat que la seva intenció era presentar-se, ja que tenia el suport de part de la massa social de l’entitat, però que no ho farà per motius de salut.
D’aquesta manera, en aquest moment són només tres els aspirants a la presidència del CN Terrassa: l’exvicepresidenta Sensi Maillo i els expresidents Jordi Martín i Jesús Cortés.
Notícies recomenades
-
Esports
Paula Leitón, Paula Prats, Albert Sabadell i Òscar Blasco, convocats per la selecció
-
Esports
“Cada partit l’hem de jugar com si fos l’últim”
-
Esports Derrota per la mínima del CN Terrassa davant el Barceloneta
-
Esports
Kern Pharma anuncia el final del patrocini del seu equip ciclista
-
Esports
Paula Leitón presenta el seu llibre "XXL" a Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó no continuarà entrenant el CD Terrassa