Marta Corredera veu reconeguda la seva trajectòria
L’exjugadora de FC Barcelona, Espanyol, Atlético de Madrid, Levante, Real Madrid i Arsenal va ser reconeguda en el decurs de la quarta Gala Femenina del Futbol Europeu

- Marta Corredera veu reconeguda la seva trajectòria
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2024 a les 12:27
La futbolista terrassenca Marta Corredera va ser guardonada amb el Trofeu Allianz a la trajectòria en el marc de la quarta edició de la Gala Femenina del Futbol Europeu. Aquesta gala, organitzada pel diari Mundo Deportivo, es va celebrar aquesta setmana a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.
En el decurs d’aquest acte, l’exjugadora, de 33 anys, va veure reconeguda la seva dilatada trajectòria professional en diversos clubs espanyols, com el FC Barcelona, l’Espanyol, l’Atlético de Madrid, el Levante i el Real Madrid, l’equip on es va retirar l’any passat, després de quedar-se embarassada. Abans havia viscut la seva única experiència internacional a les files de l’Arsenal Ladies, a la lliga anglesa. Aquesta va ser la seva única experiència fora del futbol espanyol.
La defensora egarenca va ser l’autora del primer gol del FC Barcelona en competicions europees. Era abans que el conjunt blaugrana se situés a l’elit del futbol femení mundial i es proclamés campió de la Champions.
Una il·lusionada Marta Corredera, va agrair que s’haguessin recordat d’ella després de tant de temps sense jugar.
Actualment, es dedica a fer de comentarista a la televisió i a la ràdio, tant de futbol femení com masculí. Ara per ara, no té previst entrenar cap equip, però va assenyalar que li agradaria seguir vinculada al món del futbol a través d’algun “staff” tècnic o de la junta directiva d’algun club.
“És bonic veure que la gent es recorda de tu quan ja no jugues. El millor que m’ha donat el futbol és el llegat que he deixat. Em sento tranquil·la i satisfeta de tot el que he aconseguit”, explica.
Notícies recomenades
-
Esports El CN Terrassa comença la lliga femenina golejant l'Iruña
-
Esports Solvent estrena de l'equip masculí del CN Terrassa contra el Rubí
-
Esports Un punt per a un Terrassa FC que ha anat de menys a més
-
Esports El San Cristóbal cau tot i plantar cara a un potent Badalona
-
Esports Valuoses victòries d'Atlètic i CD Terrassa a la lliga masculina de hockey
-
Esports El Club Egara es desfà del Polo i segueix liderant la lliga femenina