Els banyistes podran refrescar-se a partir de demà a les piscines municipals de Terrassa, que obren portes amb limitacions de capacitat, mesures de desinfecció i més separació a les parcel·les de la zona de platja per mantenir la distància social.
Un total de 245 usuaris ja han comprat l'entrada per demà, primer dia de bany en una temporada marcada per la pandèmia del coronavirus, que s'allargarà fins al 6 de setembre.
"Aquesta temporada l'Ajuntament ha fet un esforç important per obrir les piscines municipals de Vallparadís, Sant Llorenç, La Maurina i Les Arenes. Primem per sobre de tot la seguretat de les persones usuàries i del personal. Per això ampliem el nombre de socorristes, de vigilants i informadors i de personal de neteja i de taquilla", ha explicat aquest matí el regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno en una visita prèvia a la inauguració de la temporada.
"El canvi més important és la limitació de l'aforament a 1.000 persones usuàries (500 al torn de matí i 500 al torn de tarda) per seguir les mesures de seguretat", ha destacat el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat, Isaac Albert. "L'estiu és sinònim de piscines a Terrassa i es manté el servei però de forma diferent en aquesta temporada marcada, per desgràcia, pel coronavirus", ha afegit.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2020 a les 11:52
Notícies recomenades
-
Terrassa Cau del ple la retirada dels honors franquistes
-
Terrassa Distinció internacional per a dos professionals de MútuaTerrassa
-
Terrassa El síndic vol que es mantingui la ludoteca de Sant Pere Nord
-
Terrassa Llesta la reforma de l’Esplai de Can Parellada
-
Terrassa Tanquen totalment el pàrquing 1 de l'Hospital Universitari de Terrassa fins al 31 d'agost
-
Terrassa Tallen el carrer Arquimedes per obres de TAIGUA