La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, va assegurar ahir que farà tot el que sigui a la seva mà per acollir en la capital espanyola el Mobile World Congress (MWC), la fira de dispositius mòbils més important del món, que actualment té lloc a Barcelona. En un desdejuni informatiu, Díaz Ayuso va remarcar que ha quedat demostrat durant la Cumbre del Clima (COP25) que Madrid està preparada per a acollir qualsevol mena d'esdeveniment.
"Farem tot el que sigui a la nostra mà perquè també (el Mobile World Congress) vingui a Madrid. Aquí tindran tota la llibertat per a moure's, per a relacionar-se i per a emprendre", va assenyalar presidenta madrilenya, que va ser presentada pel vicepresident regional, Ignacio Aguado. "Estem preparats per a acollir el Mobile i anirem per ell", va dir. Va apuntar que des de fa dues setmanes ha anat parlant amb els organitzadors del MWC, al mateix temps que va mostrar el seu desig de fer tot el que sigui a la seva mà per a atreure aquest esdeveniment.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de gener de 2020 a
les 21:09
Notícies recomenades
-
Diners
L’hora dels gegants o el final d’un cicle
-
Diners
La indústria aposta per una robòtica més flexible
-
Diners
El grup suís Givaudan adquireix la majoria d'Eurofragance
-
Diners
Vytrus Biotech suma premis per innovació cosmètica i creixement solvent
-
Diners
Nou programa a Terrassa per convertir la recerca en noves empreses de salut
-
Diners
Xavier Panés revalida la presidència de la Cecot: “Tenim encara molts reptes per abordar”