Banc Sabadell ha tancat el primer trimestre de l'any amb un benefici net de 94 milions d'euros, un 63,7% menys que en el mateix període de 2019, després de realitzar dotacions extraordinàries de 213 milions per possibles deterioraments derivats de la crisi de la COVID-19.
Sense tenir en compte aquestes provisions, el benefici del banc se situaria en 245 milions, un 5,1% menys que al març de 2019, quan va guanyar 258 milions, segons ha informat a la CNMV, el supervisor borsari.
El total de dotacions i deterioraments en aquests tres primers mesos de l'any se situa en 454 milions, enfront dels 190 milions de 2019, una variació que s'explica, principalment, per les provisions pel coronavirus, que ascendeixen a 213 milions.
Amb tot, l'entitat que presideix Josep Oliu assegura que afronta l'actual crisi "amb una confortable posició de solvència, liquiditat i sanejament de balanç".
Fins al març, els ingressos del negoci bancari (marge d'interessos i comissions netes) han baixat un 0,88% interanual, situant-se en 1.233 milions.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2020 a les 12:18
Notícies recomenades
-
Diners Cirsa aposta per casinos consolidats i reforça la seva presència al Perú
-
Diners El SOC incorporarà tècnics especialitzats a Terrassa per captar més ofertes laborals
-
Diners L'atur cau en 183 persones al setembre a Terrassa i situa la xifra de desocupats en 11.703
-
Diners Kern Pharma forma 86 residents de farmàcia hospitalària en una nova edició d’AULA FIR
-
Diners DC Fine Chemicals i l'Euncet s’alien per impulsar la innovació i el talent jove
-
Diners El consell d'administració de Banc Sabadell rebutja la nova oferta del BBVA per majoria