La cadena d'alimentació i supermercats Aldi obre dimarts que ve un nou establiment a Terrassa, que se suma als dos que ja té a la ciutat. Està situat en la carretera de Martorell, 27-29, i compta amb una superfície de 1.200 metres quadrats.
Amb aquesta nova obertura i la que durà a terme divendres que ve a Molins de Rei (tots dos establiments donaran treball a 33 persones), la companyia haurà obert en menys de mig any sis nous supermercats a Catalunya. Els altres quatre se situen a Barcelona ciutat (en els districtes de Sants-Montjuïc i l'Eixample), a Tarragona (Les Gavarres) i a Torredembarra. En total, la companyia suma 73 establiments a Catalunya, dels quals 45 es troben a la província de Barcelona.
Aldi ha ressaltat també la seva aposta pels proveïdors de proximitat per a proveir les seves botigues. En aquesta línia, la cadena informa que el 80% del seu assortiment està format per productes elaborats en territori nacional, que provenen de més de 400 proveïdors, un 26% d'ells a Catalunya.
A causa del context actual, Aldi ha extremat en tots els seus establiments les mesures de seguretat i higiene amb l'objectiu de garantir la salut de clients i empleats, seguint en tot moment totes les indicacions i protocols definits per les autoritats sanitàries.
Aldi, d'origen alemany, pertany al grup Aldi Nord, que compta amb gairebé cinc mil botigues distribuïdes en nou països. El seu desembarcament en el mercat espanyol es va produir l'abril de 2020. Actualment compta amb més de 320 establiments i més de 5.200 treballadors a Espanya.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions Sergi Estapé
-
Esports La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica Sergi Estapé
-
Terrassa Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc Sergi Estapé
-
Terrassa Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats Sergi Estapé
-
Terrassa Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa” Alejandro García
Publicat el
27 de novembre de 2020 a
les 20:09
Notícies recomenades
-
Diners
Obrir portes dels mercats internacionals
-
Diners
Kern Pharma nomena Xavier Pont com a nou director general
-
Diners
Terrassa tanca el setembre amb 128 aturats menys
-
Diners
El Gremi de Pastisseria de Barcelona, amb presidència terrassenca, premiat per Pimec
-
Diners
La Cambra de Terrassa distingeix Santiago Sabatés amb l’Escut d’Or
-
Diners
Leitat s'alia amb socis de cinc països per crear nous fertilitzants biodegradables