La patronal catalana Pimec celebra que la Generalitat hagi aprovat un any addicional de carència per als crèdits de l'Institut Català de Finances (ICF). En aquest sentit, les operacions aprovades en el marc de la crisi de la Covid-19 ampliaran el període de carència inicial fins a dos anys i allargaran el termini d'amortització fins a vuit anys, tal com venia reclamant l'entitat des de fa mesos. La patronal veu necessària, a més, la implementació de solucions complementàries de reforç per als fons propis de les empreses i recorda que calen ajuts directes pels sectors més afectats pels efectes de la pandèmia i l'ajornament en el pagament d'impostos, entre altres mesures per ajudar a mantenir el teixit productiu.
Incertesa
De fet, la patronal catalana venia fent aquesta petició a la Generalitat des de fa mesos, tenint en compte que moltes empreses tindran dificultats per fer front als compromisos de devolució davant la incertesa de l'evolució de la pandèmia.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de desembre de 2020 a
les 20:18
Notícies recomenades
-
Diners
La Cecot demana a Paneque abordar la transició energètica com una política industrial
-
Diners
Cites ràpides versus processos que s'eternitzen: el repte de trobar l'encaix entre candidat i empresa
-
Diners
Armengol rep l'aval dels accionistes del Sabadell: “No serem els més grans, però sí els més pròxims a les necessitats dels clients"
-
Diners
Fluidra arriba als 564 milions d'euros (+5,4%) en vendes fins al març
-
Diners
Armengol (Banc Sabadell) preveu una "aposta més decidida" per la banca d'empreses, personal i privada
-
Diners
Pujol recompra la participació de Panasonic a Ficosa Internacional