Sant Cugat acollirà la producció internacional del medicament Jardiance
Boehringer Ingelheim destinarà 17 milions d’euros per crear la línia de producció d'aquest fàrmac per a malalties cardiometabòliques
- Sant Cugat acollirà la producció internacional del medicament Jardiance
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2022 a les 17:33
La seu espanyola de Boehringer Ingelheim, a Sant Cugat del Vallès, ha estat escollida pel grup farmacèutic d’origen alemany per a la producció internacional de Jardiance, un medicament per a malalties cardiometabòliques. La companyia invertirà més de 17 milions d’euros per a la creació de la línia de producció.
Aquest fàrmac, que es desenvolupa en el marc de l’aliança de Boehringer Ingelheim i Lilly, està disponible a Espanya per al tractament de la diabetis mellitus de tipus 2, i està a l’espera de la decisió administrativa per a la insuficiència cardíaca crònica simptomàtica.
S’espera que la planta vallesana arribi a produir fins a 1.000 milions de comprimits l’any, que s’exportaran principalment a Europa i els EUA a partir de 2024.
Aquesta setmana, la divisió espanyola del grup i la Societat Catalana de Cardiologia han signat un marc de col·laboració, amb una durada per ara de tres anys de duració, amb l’objectiu d’impulsar projectes i iniciatives conjuntes sobre l’abordatge i el diagnòstic de la salut cardiovascular en general, incloent-hi la insuficiència cardíaca, per contribuir a la millora de la qualitat de vida dels pacients.
Notícies recomenades
-
Diners
Dos projectes de Healthcare Vallès i el terrassenc Mesai, seleccionats per al 4YFN 2026
-
Diners
Cirsa tanca la compra de quatre casinos al Perú
-
Diners
Quant cobren els terrassencs: el sou mitjà puja, però queda per sota de la mitjana catalana
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa reflexiona sobre la dependència a les pantalles en la seva postal de Nadal
-
Diners
La Cecot i l’Autcat qüestionen l’ampliació dels permisos laborals
-
Diners
AEInnova suma un nou reconeixement europeu i s'expandeix a l'Aràbia Saudita