38 cooperatives creades els últims cinc anys
Entre el 2016 i el 2021 s'han creat més de 200 llocs de treball en empreses d'economia social del Vallès Occidental
- 38 cooperatives creades els últims cinc anys
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2022 a
les 08:27
Actualitzat el
31 de maig de 2022 a les
16:30
Des del 2016, al Vallès Occidental s’han creat 38 empreses d’economia social, de les quals 29 han estat acompanyades en el procés de constitució per l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, mentre que les altres nou s’han creat gràcies als Projectes Singulars.
Són dades facilitades en la presentació del balanç dels cinc primers anys del Programa d’Economia Social del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat a l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, un període en el qual s’han generat 214 nous llocs de treball (115 a través dels projectes acompanyats per l’Ateneu Cooperatiu i 99 dels Projectes Singulars). Per fer-ho possible, el Departament d’Empresa i Treball ha invertit un total de 3.473.271,43 euros (2.020.215,94 euros a través de l’Ateneu Cooperatiu i 1.453.055,495 euros dels Projectes Singulars).
A més, en els cinc anys de vida de l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, més de 6.600 persones han participat en les activitats que ha organitzat, entre acompanyaments, activitats formatives, de sensibilització i altres esdeveniments com fires i actes públics. La major part d’aquesta participació ha estat de ciutadania interessada sobre el com i el perquè dels productes i serveis de les cooperatives i associacions d’economia social i solidària.
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa és el segon municipi català amb més empreses del sector del "packaging"
-
Diners
Química i plàstic lideren la dimensió empresarial a Terrassa
-
Diners
Leitat i IFLEX impulsen una solució innovadora per reciclar envasos flexibles multicapa
-
Diners
Conseqüències de la guerra a l’Iran
-
Diners
Sensofar amplia la seva xarxa internacional amb nous distribuïdors a Europa i Amèrica
-
Diners
Sis micropimes del Vallès Occidental impulsen la seva competitivitat amb el programa Comerç 21