38 cooperatives creades els últims cinc anys
Entre el 2016 i el 2021 s'han creat més de 200 llocs de treball en empreses d'economia social del Vallès Occidental
- 38 cooperatives creades els últims cinc anys
ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 01 de juny de 2022 a les 08:27
Actualitzat el 31 de maig de 2022 a les 16:30
Des del 2016, al Vallès Occidental s’han creat 38 empreses d’economia social, de les quals 29 han estat acompanyades en el procés de constitució per l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, mentre que les altres nou s’han creat gràcies als Projectes Singulars.
Són dades facilitades en la presentació del balanç dels cinc primers anys del Programa d’Economia Social del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat a l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, un període en el qual s’han generat 214 nous llocs de treball (115 a través dels projectes acompanyats per l’Ateneu Cooperatiu i 99 dels Projectes Singulars). Per fer-ho possible, el Departament d’Empresa i Treball ha invertit un total de 3.473.271,43 euros (2.020.215,94 euros a través de l’Ateneu Cooperatiu i 1.453.055,495 euros dels Projectes Singulars).
A més, en els cinc anys de vida de l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, més de 6.600 persones han participat en les activitats que ha organitzat, entre acompanyaments, activitats formatives, de sensibilització i altres esdeveniments com fires i actes públics. La major part d’aquesta participació ha estat de ciutadania interessada sobre el com i el perquè dels productes i serveis de les cooperatives i associacions d’economia social i solidària.
Notícies recomenades
-
Diners
De KH7 a Gebro Pharma: la intel·ligència artificial redefineix vendes, producció i gestió
-
Diners
L'Autcat reclama una reforma integral del treball autònom
-
Diners
Èxit dels tallers d’aparadorisme de la Cambra de Terrassa: 42 comerciants hi participen
-
Diners
La Cecot reclama un pacte de país per accelerar la transició energètica sense posar en risc la competitivitat
-
Diners
Fluidra notifica a la CNMC la compra del 27% del fabricant de robots Aiper
-
Diners
Cirsa compra un 50% del Gran Casino de la Mamounia de Marraqueix