Josep Puigvert presidirà la Fundació Ergon
L’egarenc és auditor de comptes i fundador i director d’Alhos Advocats i Economistes
- Josep Puigvert presidirà la Fundació Ergon
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2022 a les 08:06
Actualitzat el 25 de juliol de 2022 a les 18:59
El terrassenc Josep Puigvert, fundador i director general d’Alhos Advocats i Economistes, ha estat designat president de la Fundació per a l’Anàlisi i el Desenvolupament de l’Ocupació (Ergon).
Amb una trajectòria de més de 40 anys al servei de les empreses, Puigvert és advocat, economista i auditor de comptes i, en matèria laboral, també ha estat president de la Comissió de Relacions Laborals del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
La fundació pretén ser un espai de trobada, diàleg i debat entre el conjunt d’actors que directament o indirecta intervenen en la gestió de l’ocupació a Espanya, des de les perspectives de contractació, formació, orientació, inserció i intermediació. L’entitat vol ser un soci estratègic de les organitzacions públiques i privades que dissenyen, executen i avaluen les polítiques d’ocupació al país.
El seu nou president argumenta que “un dels principals problemes estructurals del mercat de treball espanyol té a veure amb les qüestions relatives a la seguretat jurídica que planteja l’actual marc legal”.
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa tanca el 2025 amb 566 aturats menys que un any abans
-
Diners
Del control del Bizum a les noves deduccions: claus fiscals del 2026
-
Diners
Cap al 2026
-
Diners
Leitat impulsa la innovació a la vallesana Coniex a través de la fabricació additiva
-
Diners
Torrella firma una planta clau per a la mobilitat elèctrica
-
Diners
Yomovo superarà els 600 milions d'euros de facturació el 2025