Premien la trajectòria professional de Guillermo López, CEO de NTD Labs
La Sociedad Europea de Fomento Social y Cultural reconeix la seva aportació en investigació i desenvolupament farmacèutic

- Premien la trajectòria professional de Guillermo López, CEO de NTD Labs
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2023 a les 09:26
Actualitzat el 06 de febrer de 2023 a les 11:33
El terrassenc Guillermo López Zarco, fundador i CEO del laboratori NTD Labs, ha estat guardonat en la segona edició del Premi Europeu a la Millor Trajectòria Professional organitzat per la madrilenya Sociedad Europea de Fomento Social y Cultural per la seva aportació al món farmacèutic.
Fundador i CEO de NTD Labs, López Zarco és autor de tres patents d'innovació en salut, registrades i publicades en 46 països, enl'ús d'un hidrolitzat de caseïna com a agent anti herpètic, l'ús d'un hidrolitzat de caseïna com a agent antivíric i l'ús combinat d'imiquimod amb un hidrolitzat de caseïna per a condilomes.
NTD LAbs fabrica productes per a l'atenció mèdica de patologies com el virus de l'herpes (HVS) i el virus del papil·loma
humà (HPV).
https://www.diarideterrassa.com/economia/2022/11/08/laboratori-terrassa-ntd-labs-ven-marca-hupavir-farmaceutica-uriach/
Notícies recomenades
-
Diners Els minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre David Martínez i el BBVA i el banc ho nega
-
Diners Cirsa aposta per casinos consolidats i reforça la seva presència al Perú
-
Diners El SOC incorporarà tècnics especialitzats a Terrassa per captar més ofertes laborals
-
Diners L'atur cau en 183 persones al setembre a Terrassa i situa la xifra de desocupats en 11.703
-
Diners Kern Pharma forma 86 residents de farmàcia hospitalària en una nova edició d’AULA FIR
-
Diners DC Fine Chemicals i l'Euncet s’alien per impulsar la innovació i el talent jove