Roche inverteix 51 milions d'euros a ampliar el campus de Sant Cugat
El complex industrial s'ha dissenyat per ser el primer del grup "completament lliure d'emissions de CO2"
- Roche inverteix 51 milions d'euros a ampliar el campus de Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2023 a les 08:46
Actualitzat el 27 de juny de 2023 a les 13:10
La farmacèutica suïssa Roche ha invertit 51 milions d'euros per ampliar i renovar les seves instal·lacions al campus de Sant Cugat del Vallès, un centre de referència a nivell mundial en investigació i desenvolupament de solucions digitals on treballen 1.300 persones d'una trentena de nacionalitats i amb diferents perfils científics i tecnològics.
Des d'aquest espai de més de 30.000 metres quadrats, que serà inaugurat aquest dimarts, la multinacional impulsarà l'activitat de les seves filials Roche Diabetes Care i Roche Diagnostics, dedicades a proveir solucions intel·ligents per a la diabetis i desenvolupar proves diagnòstiques per a laboratoris, centres de recerca o farmàcies, respectivament.
"Apostem per Barcelona i Espanya pel seu esperit d'obertura i multiculturalitat, que han convertit la ciutat en un centre internacional d'atracció de talent i innovació", diu Josep Maria Vallmajó, director general de Roche Diabetes Care Espanya.
La remodelació ha inclòs la construcció d'un nou edifici, l'adaptació de l'antic edifici al nou model de treball col·laboratiu i el soterrament i ampliació de l'aparcament, cosa que ha permès guanyar un espai a l'aire lliure (l'àgora) habilitat per al descans, però també per treballar des de l'exterior. La inversió s'ha anunciat coincidint amb el 90è aniversari de l'arribada de la companyia a l'estat espanyol.
Segons una nota de premsa difosa per Roche, el nou campus s'ha dissenyat segons tres pilars bàsics: persones, espais i tecnologia. Així, s'utilitzen els espais com a element potenciador de les noves formes de treballar, facilitant la interacció a través de sistemes tecnològics d'última generació i implementant noves polítiques com la de no disposar d'espais individuals a cap nivell organitzatiu.
Notícies recomenades
-
Diners
El futur dels àrids reciclats, a debat a Terrassa
-
Diners
De residu a recurs: Cirsa dona una nova vida als naips dels seus casinos
-
Diners
Condemnen Francesc Rubiralta a pagar 7 milions a Celsa per remuneracions excessives
-
Diners
De KH7 a Gebro Pharma: la intel·ligència artificial redefineix vendes, producció i gestió
-
Diners
L'Autcat reclama una reforma integral del treball autònom
-
Diners
Èxit dels tallers d’aparadorisme de la Cambra de Terrassa: 42 comerciants hi participen