Vytrus Biotech rep un altre premi amb Photobiome
La biotecnològica de Terrassa és distingida a la fira in-cosmetics de Llatinoamèrica

- Vytrus Biotech rep un altre premi amb Photobiome
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 18:10
Vytrus Biotech ha sumat un altre premi internacional amb un dels seus últims ingredients actius. La biotecnològica egarenca, especialitzada en ingredients actius derivats de cèl·lules mare vegetals per a la indústria cosmètica, ha guanyat el premi “silver” a l’actiu més innovador a in-cosmetics Latin Amercia 2023, el principal esdeveniment de referència d’ingredients per a la cura personal de Llatinoamèrica. La distinció ha estat per a Photobiome, un ingredient actiu 100% natural pensat per ajudar la microbiota de la pell a fotoprotegir-se i lluitar contra el fotoenvelliment de la pell.
Aquest nou reconeixement se suma al guardó que Photobiome ja es va endur a in-cosmetics Korea, on va rebre la medalla de bronze dels Best Ingredient Awards; a la distinció que va obtenir en els BSB Innovation Awards, on va quedar en primera posició en la categoria d’actius de cosmètica, i a la I Feel Good Awards Best Formulation 2023. A més, també va estar entre els deu finalistes als premis d’innovació de la fira in-cosmetics Global el passat mes de març.
Photobiome “obre la porta a una nova categoria d’antioxidants microbians en ajudar a la microbiota de la nostra pell a fotoprotegir-se, protegint i nodrint els bacteris, modulant l’alliberament de les seves pròpies molècules naturals de fotodefensa que milloren els signes del procés de fotoenvelliment en la pell”, asseguren des de l’empresa.
Notícies recomenades
-
Diners El BBVA recorre al Tribunal Suprem les condicions del govern espanyol a l’opa sobre el Banc Sabadell
-
Diners L'IPC puja a Catalunya el juliol un 2,3%
-
Diners El BBVA decideix mantenir l'opa al Sabadell malgrat la venda de TSB i el macrodividend extraordinari
-
Diners Oportunitat per a Europa?
-
Diners Cirsa tanca el primer mes a borsa sense grans oscil·lacions
-
Diners El BBVA admet riscos i revisa les sinergies de l’opa al Sabadell