Azbil traspassa Telstar a l'alemanya Syntegon
La companyia terrassenca es desvincula del grup japonès després d'11 anys

- Azbil traspassa Telstar a l'alemanya Syntegon
Ara a portada
Publicat el 07 de juny de 2024 a les 13:09
Actualitzat el 07 de juny de 2024 a les 13:12
L’empresa terrassenca Telstar, especialitzada en el desenvolupament de solucions globals d’enginyeria, equips de procés i serveis de consultoria per al mercat de les ciències de la vida, canvia de mans. Després d'onze anys formant part d'Azbil, grup japonès líder en automatització d'edificis, automatització avançada per al sector industrial i sistemes d'automatització orientats al mercat de les ciències de la vida i la salut, la firma egarenca se'n desvincula. S'incorporarà a la companyia alemanya Syntegon, després de l'adquisició que aquesta ha tancat amb Azbil Corporation.
L'acord de compra d'accions (SPA) es va firmar aquest dijous, explica Telstar en un comunicat emès aquest divendres. L'adquisició serà efectiva després de rebre les aprovacions regulatòries habituals.
Des de l'empresa terrassenca asseguren valorar "de forma molt positiva la incorporació a una firma líder empresarial l'estratègia de la qual està completament alineada al pla de desenvolupament de Telstar". Asseguren que la transacció els suposa una oportunitat per mantenir i fer créixer l'activitat, que "s'adapta plenament al 'core business' de Syntegon", empresa reconeguda en l'àmbit del procés i envasat per a les indústries farmacèutica i alimentària.
En aquesta nova etapa, Telstar compartirà el seu talent i coneixement en el camp del desenvolupament de noves solucions innovadores d'alt valor per a la producció asèptica reforçant les sinergies operatives dins de mercats comuns i enfortint l'oferta de Syntegon en l'àmbit de línies d'ompliment i processos asèptics per a la indústria farmacèutica, indiquen des de la companyia egarenca. Alhora, Telstar destaca el fet de compartir amb Syntegon un model de cultura empresarial a conseqüència de la proximitat geogràfica i cultural.
Notícies recomenades
-
Diners La Cecot insisteix que l'opa al Banc Sabadell pot condicionar el finançament de les pimes
-
Diners Allau de reaccions a l’aval del CNMC a l’opa del BBVA al Banc Sabadell
-
Diners “Volem treballar menys i viure millor”
-
Diners La CNMC dona el vistiplau a l'opa del BBVA sobre el Banc Sabadell amb condicions