El reciente Torneig de Reis del Polo contó con una notable participación de jugadores y jugadoras egarenses. Destacó la presencia de tres representantes en la selección europea que jugó contra el Polo en el apartado absoluto masculino. Dicho combinado se impuso por 4 a 3 con la participación de Xavi Lleonart, que anotó dos goles, Quico Cortés y Roc Oliva.
En la categoría senior femenina, la selección catalana fue una de las campeonas del torneo junto al Polo. La competición se jugó bajo fórmula Ryder Cup. Catalunya ganó al Surniton por 0 a 3 y al Leicester por 0 a 5. Los egarenses Eduard Tubau y Arseni Sañé fueron los entrenadores de un combinado con Mariona Girabent, Nona López-Llauder, Anna Fitó, Marta Fuentes, Carla López-Llauder y Cristina Salvatella, del Egara; Cristina Escudé, Clara Badia, Esther Clotet, Anna Barba y Maria Barba, del Atlètic; y Marta Bosque, Maria Monroig, Clara Pineda y Laura Bruguera, del CD Terrassa.
En el apartado juvenil masculino, la selección catalana finalizó tercera con jugadores del Arc sub-16. Participaron Edu Méndez, Jan Borràs, Jan Carreras, Jan Clapés, Enric Bou, Nico Pau y Enric Alavedra, del Egara; Oriol González, Arnau Julià, Grau Albert, Pep Badia, Pol Cabré, Àlex Aymerich y Conrad Puig, del Atlètic; y Enric Miralles, Quim Rodríguez y Pol Bernades, del CD Terrassa.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2018 a les 19:59
Notícies recomenades
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut
-
Esports El Terrassa FC s'entrenarà a Can Jofresa el dissabte
-
Esports El camí europeu comença a casa
-
Esports Gil Muntadas estarà unes sis setmanes de baixa