Con mucha mayor solvencia de la esperada, el CN Terrassa se ha impuesto por 6 goles a 11 al CN Sabadell en la piscina Pere Ibars de Can Llong en el primer partido del "play off" de semifinales de la División de Honor de waterpolo. Los pupilos de Dídac Cobacho ofrecieron todo un recital defensivo y no dieron opciones al eterno rival. El conjunto de Dídac Cobacho Intentará cerrar la serie el miércoles a las 20.30 horas en el Àrea Olímpica y meterse en la final. Si gana el Sabadell el segundo partido, el tercero y definitivo se jugará el sábado 19 a las 12.45 horas de nuevo en Sabadell.
Al descanso se llegó con un resultado de 3-5 y un parcial de 1 a 4 en el tercer cuarto resolvió el encuentro en favor de los egarenses.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Terrassa Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura" Joan Muñoz
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
13 de maig de 2018 a
les 16:45
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent