L'entrenador terrassenc Xavi Hernández ha aixecat el seu primer títol com a tècnic. El seu Al Sadd s'ha imposat per 1 a 0 el Al Duhail en la final de la Supercopa de Qatar, que disputava com a vigent campió de Lliga. Ali Asad ha anotat l'únic gol de la final amb un xut al pal curt del porter després d'una llarga combinació de l'Al Sadd. En tres partits oficials com a entrenador, l'exblaugrana acumula dues victòries i un empat. A més, s'ha classificat pel Mundial de Clubs, que acollirà el desembre com a amfitrió.
El mes passat, l'Al Sadd de Xavi va fer una estada de pretemporada a La Garrotxa. Al seu cos tècnic destaca la presència de tres terrassencs més: els assistents Òscar Hernández i Sergio Alegre, i el preparador físic Iván Torres.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2019 a les 22:15
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal