El CN Terrassa disputarà avui a tres quarts de nou del vespre el seu primer partit oficial de la temporada. Visitarà el CN Sant Andreu en matx de quarts de final de la Copa Catalunya, la competició que enceta la campanya. Enguany, els quarts de final es desenvolupen a partit únic, de manera que el guanyador es classificarà per a les semifinals, que tindran lloc dissabte a Tarragona.
El tècnic local Dídac Cobacho afirma que l'equip arriba amb "moltes ganes" a la cita, "més encara després de conèixer el grup de la segona fase de la Champions League que ens ha tocat. Estem mentalitzats per competir". I afegeix: "El Sant Andreu ens ha eliminat en les dues darreres edicions, de manera que toca rescabalar-nos". El partit suposarà el debut de dues de les incorporacions d'enguany, el boia Víctor Gutiérrez, procedent del Canoe, i l'atacant Sergio Prieto, exjugador del Barceloneta. L'altra cara nova, Víctor Alegre, es troba en procés de recuperació de l'espatlla dreta que va operar-se al gener.
En cas de victòria, els egarencs s'enfrontarien al vencedor del duel de quarts de final entre Sabadell i Mediterrani. Les altres dues eliminatòries són: Mataró - Catalunya i Barceloneta - Barcelona. La gran novetat del Sant Andreu és la presència a la banqueta de Juan Carlos Sanchón, que ha pres el relleu de Dani Ballart.
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament treballa per habilitar dos solars i el pàrquing de l'Esclat pels vehicles afectats per l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
Canvi d’horaris a l’L3 per tornar a la puntualitat i “fer la millor xarxa d’autobús pel col·lectiu de la ciutat” Arnau Fort
-
-
Terrassa busca la fórmula per protegir el gos Tarzán: "La família d'acollida li ha canviat la vida" Pilar Màrquez
Publicat el
03 de setembre de 2019 a
les 20:51
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa va tancar la seva participació a la Champions perdent contra l'Orizzonte
-
Esports El CN Terrassa goleja per 9 a 18 a domicili el CN Catalunya
-
Esports
El Terrassa FC no afluixa i es col·loca en places de "play-off" d'ascens
-
Esports
L'Atlètic s'endú el derbi femení de les Pedritxes i es refà de l'inesperada derrota a Sant Cugat
-
Esports
Un San Cristóbal de dues cares rescata un punt a la represa
-
Esports
L'Atlètic guanya el derbi contra el CD Terrassa per 6 a 1 i es manté tercer