El Pueblo Nuevo 2002 va confirmar el seu bon inici de temporada en vèncer a domicili, per un ajustat 1 a 2, a un Escola Pia Terrassa que, al contrari, no ha iniciat bé la Lliga. Tot i que els locals es van avançar per mitjà d'Almirall, els visitants van saber remuntar amb els gols d'Ismael, al minut 29, i de Samuel, a la represa.
Escola Pia Terrassa, 1
Xavi Jurado, Cortina, Llongueras, Almirall, Serrracanta, Martí Martínez, Alexander, Torras, Jan Bardolet, Boltà i Adrià, onze inicial, Lluís Sala, Gerard Paz, Sergi Valls, Amat, Padró, Alfons i Roger Pérez.
CF Pueblo Nuevo 2002, 2
Juan José, Alba, Albarral, Tunkara, Gamboa, Nando, Eliass, Samuel, Christian, Ismael i Xavi, onze inicial, Iván Fernández, Santiago, Paredes i Joel Zayas.
Àrbitre. Carlos Roig Palau. Targeta groga als locals Boltà, Adrià, Gerard Paz i Alexander i als visitants Samuel, Gamboa, Albarral, Juan José i Christian.
Gols. 1-0, minut 7, Almirall; 1-1, minut 29, Ismael; 1-2, minut 66, Samuel.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2019 a les 20:45
Notícies recomenades
-
Esports La continuació en el cicle d’èxits de l’Sferic
-
Esports Quatre terrassenques a la llista definitiva per a l'Eurohockey
-
Esports “Ara, la realitat a Tercera és molt diferent que abans”
-
Esports Estrena al camp de l’Espanyol “C”
-
Esports “És satisfactori seguir a la lluita per les medalles”
-
Esports Les finals del Campionat de Catalunya de hockey, el 7 de setembre i a l'Estadi Martí Colomer