Amb un balanç de tres victòries i un empat, el Maurina Egara lidera en solitari la Divisió d'Honor de veterans. Els terrassencs es van imposar per un espectacular marcador de 6 gols a 1 al conjunt de l'Espluguenc.
MAURINA EGARA, 6
Merino, Picó, Alonso, Fernández, García, Martín, López, Álvarez, Duró, Martínez i López, equip inicial, Cano, Casquero, Jorba i Herrerías.
ESPLUGUENC, 1
Lucas, Rodríguez, Lapajián, Vázquez, Bagueste, Muñoz, Gratacós, Ulloa, Pareja, Álamo i Grimaldos, equip inicial, Rivero, De Miguel, Poveda i Domínguez.
Àrbitre. Jordi Gutiérrez Guillamón. Va expulsar, per doble amonestació, al visitant Héctor Vázquez al minut 80.
Gols. 0-1, minut 24, Vázquez; 1-1, minut 33, García; 2-1, minut 36, Jorba; 3-1, minut 37, Martínez; 4-1, minut 68, Jorba; 5-1, m. 71, Martínez; 6-1, minut 76, Casquero.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2019 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"