El Terrassa FC ha guanyat per 2 a 0 la UE Sants aquest diumenge al Camp Olímpic i signa la quarta victòria en quatre partits davant la seva afició. El conjunt de Xevi Molist protagonitza unes estadístiques espectaculars: ha guanyat els tres darrers partits, es consolida en zona de "play off" amb quatre punts de renda en relació amb el cinquè i només ha rebut un gol en els darrers cinc partits. Malgrat això, la seva primera part contra el Sants ha estat molt fluixa. Molist no ha pogut comptar amb els lesionats Yayá, Arranz i Coro. Ha fet debutar Jordi López com a titular i Manu als minuts finals.
Sense continuïtat en el joc, amb moltes errades i imprecisions i amb una velocitat inadequada, la millor oportunitat del Terrassa en la primera meitat ha estat en un xut de falta d'Àlex Fernández al minut 9 i una rematada de Lucas Viña a l'exterior de la xarxa en el 36. El Sants, encara sota els efectes del 0 a 7 de la setmana anterior amb l'Europa, s'ha defensat amb ordre i ha tingut una molt bona ocasió en el primer minut, mitjançant Navarro.
La segona part ha vist un Terrassa més concentrat, més intents i amb una velocitat d'execució molt més alta. Comandat per un esplèndid Àlex Fernández, el conjunt local s'ha avançat al marcador al minut 47 en una gran rematada de cap del mateix Àlex Fernández. El jugador egarenc ha estat a prop del segon gol poc després i l'àrbitre ha anul·lat el 2 a 0 a Jaume Pascual. Encara que el ritme ha baixat posteriorment, els egarencs han tingut oportunitats per ampliar la renda en una gran rematada de cap de Jaume Pascual, en una falta d'Àlex Fernández i en una rematada al pal de Jaume. A sis minuts del final, Carlos ha sentenciat en una difícil rematada de cap a la sortida d'un córner.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
13 d’octubre de 2019 a
les 21:07
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”