El Can Parellada "B" va encadenar la seva segona victòria consecutiva després de debutar amb dues derrotes. En aquesta oportunitat, es va imposar de forma clara al derbi local contra el Jabac, que no va poder fer res per evitar la seva primera derrota en quatre jornades disputades fins ara.
Cd can parellada "b", 3
Rosales, Salinas, Rubio, Alén, Ángel Sánchez, Hita, Gallardo, Sergi, Torras, Yeray i Chanque, onze inicial, Pedrera, David García, Barbeta, Hammada i Manuel.
ufb jabac i terrassa, 0
Pol Martínez, Moral, Frank Sánchez, Llargués, Raúl Pérez, Salmerón, Morales, Munné, Carmona, Marc Gutiérrez i Eudald, onze inicial, Miguel Torres, Giol, Robert, Ismael i Carlos Ruiz.
Àrbitre. Jordi Molina Fernández. Targeta groga als Ángel Sánchez (2), Salinas, Alén i Hammada i als Salmerón, Eudald i Carlos Ruiz (2).
Gols. 1-0, minut 45, Manuel; 2-0, minut 53, Chanque; 3-0, minut 61, Salinas.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Les incògnites sobre el cotxe abandonat a la C-58: d’on ha sortit i quan el retiraran? Joan Muñoz
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Mònica Botta, primera dona gerent del Consorci Sanitari de Terrassa: "Disposem de totes les eines per formar part de la transformació del sistema" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa presenta al·legacions a la Generalitat per reduir l'impacte del pla de renovables a l'Anella Verda Pilar Màrquez
Publicat el
14 d’octubre de 2019 a
les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports
Plata europea en bàsquet 3x3 per a Helena Oma
-
Esports
Triple medalla per a Carme Ballesteros a l'Europeu màster de trail
-
Esports
El Natació femení disputarà la “final-four” de la Copa Catalunya
-
Esports
El CN Terrassa acaba quart a Barcelona
-
Esports
Tres gols de penal d'Aleix Bozal deixen l'Atlètic sense el Campionat de Catalunya masculí
-
Esports
Empat a zero d'un Terrassa FC insistent, però sense punteria