El Juan XXIII va caure per 0 a 2 al seu camp davant un La Románica que, amb aquests tres punts, ha fugit de la part baixa de la classificació. Els primers 45 minuts de partit van acabar sense gols i, a la represa, tampoc arribaven. Tot i això, els visitants van marcar el 0a 1 poc abans de la mitja hora de joc i van arrodonir el resultat al final.
CF CS Juan XXIII, 0
Érik García, Gómez, Neila, Jorge. Iván González (Toni Sánchez, m. 75), Ortega, Santi Ferrer (Antonio, m. 61), Quique (Segura, m. 46), Hassen, Contreras i Marc Gonzálvez (Aboubakr, m. 85).
La Románica cf, 2
Segura, Vigueras, Espadas, Éric Martín, Quesada, Cristian, Pau Vázquez, Kevin (Conde, m. 61), Lucas, Moreno i Víctor Gil (David Pérez, m. 89).
Àrbitre. Miquel Adrover García. Targeta groga als locals Neila, Segura, Gómez i Antonio i al visitant Kevin.
Gols. 0-1, minut 73, Pau Vázquez; 0-2, minut 88, Víctor Gil.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2019 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports El ciclista d'Ullastrell Abel Balderstone acaba la Vuelta tretzè
-
Esports El Terrassa FC suma la seva primera victòria
-
Esports Igualada del San Cristóbal en un partit equilibrat
-
Esports Egara i Atlètic s'estrenen amb victòria a la lliga femenina
-
Esports Golejada d'escàndol de l'Atlètic, derrota del CD Terrassa i triomf del Club Egara
-
Esports Cristina Montesinos, setena als 35 quilòmetres marxa dels Mundials de Tòquio