El Club Egara va conèixer ahir divendres el seu rival a la ronda de quarts de final de l'Euro Hockey League, que es disputarà enguany en una sola concentració per Setmana Santa a Holanda. En uns pocs dies es disputaran els encontres corresponents als quarts de final, les semifinals i la final de la competició. El conjunt que prepara Ramon Sala era un dels quatre caps de sèrie del sorteig juntament amb l'Ulhenhorst Mulheim alemany, el Royal Leopold belga i el Bloemendaal holandès. Es veurà finalment les cares amb el Mannheimer HC alemany. En cas de classificar-se, el conjunt terrassenc es trobaria a les semifinals de la competició amb un altre equip alemany, ja que s'enfrontaria al guanyador de l'eliminatòria entre l'Uhlenhorst Mulheim i el Rot Weiss Köln.
Els altres aparellaments
Els altres dos aparellaments de quart de final són els següents: Bloemendaal (Holanda) - Surbiton (Anglaterra) i Royal Leopold (Bèlgica) - Kampong (Holanda). El Club Egara és l'únic equip egarenc que segueix viu a l'actual edició de l'EHL, ja que el RC Polo va caure eliminat en el seu debut al Pau Negre de Montjuïc. Aquesta avant penúltima ronda la integren tres conjunts alemanys, dos holandesos, un anglès, un belga i un espanyol.
Fundat l'any 1907, el Mannheimer Hockey Club pertany a la ciutat alemanya de Mannheim, a la regió de Baden-Württemberg. Ha guanyat només una Lliga alemanya, la temporada 2016-2017. L'any passat es va proclamar subcampió en caure davant de l'Uhlenhorst.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
18 d’octubre de 2019 a
les 20:28
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona