El Terrassa FC i el CP San Cristóbal van confirmar a la darrera jornada del campionat de Lliga la seva fragilitat com a visitants, una característica que els està penalitzant en aquest primer quart del campionat de Lliga. Mentre que els terrassistes van encaixar la seva segona derrota com a forans al camp del Santfeliuenc, els parroquials van rebre la quarta derrota en cinc desplaçaments.
El Terrassa FC continua mostrant números ben diferents quan juga al Camp Olímpic i quan ho fa lluny dels seus afeccionats. L'equip de Xevi Molist ha signat una trajectòria impecable a casa, on ha sumat un ple de dotze punts en quatre partits. Fora, en canvi, només ha obtingut cinc punts de quinze possibles, amb un balanç d'una victòria, dos empats i dues derrotes. Això li dóna la desena posició en una classificació virtual de partits jugats lluny del seu estadi, amb la meitat dels punts que han obtingut L'Hospitalet i La Pobla de Mafumet, els dos equips més efectius com a visitants.
Segona derrota
La derrota al camp del Santfeliuenc és la segona en una sortida, després del 2 a 0 encaixat al camp del Vilafranca. El Terrassa només ha guanyat a Cerdanyola (0-2) i ha empatat a Vilassar de Mar i al camp de l'Europa.
Si es posa el punt d'atenció en la faceta golejadora, el Terrassa és el desè equip en gols marcats fora amb 4 (s'ha quedat sense anotar en tres ocasions), mentre que defensivament la seva estadística millora, essent el quart menys golejat amb cinc gols. És fàcil deduir que un millor rendiment en les sortides tindria al Terrassa a prop del lideratge.
La situació del San Cristóbal és encara més preocupant. El conjunt d'Oliver Ballabriga ha sumat només un punt en cinc sortides. Igualada i Sants, sense puntuar lluny dels seus estadis, són els únics que estan per sota d'aquest registre. Els parroquials únicament han puntuat al camp del Santfeliuenc, on van empatar a un gol. Però han sortit derrotats a Cerdanyola (1-0), Castelldefels (3-0), Pobla de Mafumet (2-0) i Peralada (2-0).
Amb un gol a favor en cinc desplaçaments, el San Cristóbal és l'equip menys golejador en les sortides donat que només ha anotat al camp del Santfeliuenc i s'ha quedat sense fer-ho a la resta de partits. Defensivament, seria el tretzè del grup amb 9 gols en contra. Els de Ca n'Anglada han encaixat en els cinc partits jugats com a visitants.
La comparació amb les estadístiques com a locals dels dos equips és més que notable. El Terrassa és el segon millor equip del grup comptant només els partits de casa (12 punts) i el San Cristóbal el tercer (10).
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
22 d’octubre de 2019 a
les 19:51
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”