Derrota molt clara d'un Can Parellada que tot i el resultat va signar un partit més que correcte. Al final, el resultat va ser més exagerat del que es va veure durant els quaranta minuts a la pista.
Els de Joan Francesc Flomesta van acusar una primera part un pèl fluixa, el que els va fer anar a remolc durant tot el partit i claudicar contra el Barberà.
BARBERA VALUES 'B', 75
Cordero (13), Trusich (9), Núñez (4), Iznajar (13) i Adell (13), cinc inicial, Notario (8), Marscionka i Romero (15).
CAN PARELLADA, 50
Sampietro (9), Amorós (5), Povedano (9), Ros (9) i Elvira (5), cinc inicial, Garrido (5), Sergi Araya (2), Clemente, Pau Araya (3) i Medina (3).
Àrbitres. Casas i García.
Parcials. 19-11, 45-27, descans, 59-44, 75-50.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2019 a les 20:43
Notícies recomenades
-
Esports El Vallès goleja el cuer i segueix colíder
-
Esports El Sant Pere assalta l’Àrea Olímpica en el derbi
-
Esports Un Cros en què tothom se sentirà còmode
-
Esports Vuit podis per al BMX Terrassa al Campionat de Catalunya de pumptrack
-
Esports "Dedico la victòria a la meva mare, que va morir de càncer"
-
Esports El CN Terrassa s'enfrontarà a dos equips croats i al Duisburg alemany a la fase de grups de l'Eurocup