No va treure res de positiu el CD Terrassa de la seva visita al camp d'un Castelldefels amb qui estava empatat a set gols a la part baixa de la classificació. Després de caure per 2 gols a 1, les noies que dirigeix Arnau Pons s'han situat en l'avant penúltima posició amb tres punts menys que el Castelldefels.
Les amfitriones es van posar per davant en el marcador quan faltaven dos minuts per arribar al descans. Al minut 52, Itziar Fontans va aprofitar un penal per empatar, però les locals van fer el segon sis minuts després.
Castelldefels, 2
Contel, Peters, Parajua, Insenser, González, Aleu, Vilella, Castillo, Milla, Freaney i Pino, equip inicial, Petchamé, Giner i Tempestti.
CD Terrassa, 1
Rodó, Muñoz, Leiva, Vera, Estela García, Agulló, Gámiz, Marta García, Sabatés, Mònica López i Llordés, equip inicial, Laura López, Fontans, Castro, Aguado i Adell.
Àrbitres. Ketevan Gorgadze i Joan Verdaguer.
Gols. 1-0, minut 33, Laia Insenser; 1-1, minut 52, Itziar Fontans de penal-córner; 2-1, minut 58, María Eugenia González.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2019 a
les 20:02
Notícies recomenades
-
Esports
Set medalles més per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya Open de Sabadell
-
Esports
Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina
-
Esports
Pau Petchamé fa el 4-3 i dona al CD Terrassa una victòria èpica amb el temps acabat
-
Esports
Victòria reparadora del San Cristóbal contra el Mollerussa
-
Esports
El Terrassa FC no perdona i guanya al camp del Porreres
-
Esports
Punt final al somni de la Copa